Не рви, не знищи, не зруйнуй,

Це заповідь для тебе:

Красу планети не зіпсуй,

Вона одна під небом!

Про таке відношення до природи наголошує юннатам на заняттях гуртків Розман Мар'яна Степанівна. Зміни навколишнього середовища - це наслідки задоволення потреб людини. Не природі потрібна наша охорона. Це нам потрібне її заступництво. Людина повинна не владарювати над природою, а співпрацювати з нею, бути "не царем природи, а її невіддільною часткою"

В процесі навчання педагог вважає за потрібне формувати в гуртківців інтерес до поглибленого вивчення теоретичних основ біології та екології, до науково-дослідницької та експериментальної роботи. Керівник гуртка старається забезпечити юннатів знаннями, практичними вміннями та навичками раціонального природокористування, намагаючись сприяти систематичному вивченню питання охорони природи, розвивати здатність адекватно оцінювати стан довкілля та приймати правильні рішення щодо його поліпшення, передбачати можливі наслідки своїх дій, не допускати негативного впливу на природу в усіх сферах діяльності.

Тема проблемного питання педагога: «Формування творчої особистості школяра в процесі гурткової натуралістичної роботи, як важливий засіб активної життєвої позиції гуртківця».

Що ж таке творчість? За визначенням В.Андрєєва творчість - це один із видів людської діяльності, що спрямована на вирішення проблеми, протиріччя (розв’язування творчого завдання), для здійснення якої є необхідними об’єктивні (соціальні, матеріальні) та суб’єктивні (особистісні) умови. Результат такої діяльності має такі характеристики, як новизна й оригінальність, особистісна та соціальна значимість, а також прогресивність.

Розуміючи зазначене визначення творчості, необхідно уточнити, як розуміти здібності людини і які фактори впливають на їх формування. Сучасна психологічна наука визначає здібності як яскравий приклад будь – якої характеристики особистості, що обумовлена вродженими задатками. Здібностями називають індивідуально – психологічні особливості людини, які дозволяють їй виконувати будь – яку роботу на високому рівні складності.

Під час проведення занять, серед завдань яких визначено розвиток творчих здібностей гуртківців, педагог створює атмосферу, що сприяє комфортному спілкуванню. Ефективно використовує сучасні інформаційні технології, створює презентації до занять. Велику увагу приділяє формуванню в учнів загально-навчальних умінь, критичності мислення, екологічної культури та свідомості. На заняттях гуртків керівник гуртків вдало поєднує індивідуальні та групові форми роботи.

Гуртківці Мар'яни Степанівни постійно беруть активну участь та є переможцями та призерами в районних, обласних та Всеукраїнських масових заходах: "Птах року", "Новорічна композиція", "Знай і люби свій рідний край", "Зоологічна галерея", "Юний дослідник", "Хліб очима дітей" тощо.

Кiлькiсть переглядiв: 720

Коментарi

Новини

Опитування

Хто відвідував наш сайт?

Календар

Попередня Березень 2024 Наступна
ПВСЧПСН
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031