Педагогічна майстерня

2016-11-30

Педагогічна майстерня - форма навчання дітей і дорослих, котра створює умови для сходження кожного учасника до нового знання та нового досвіду шляхом самостійного або колективного відкриття.

Згідно плану методичної роботи Тячівського райЕНЦ на 2016-2017 навчальний рік було проведено 30 листопада 2016 року з педагогами райЕНЦ на базі Буштинської ЗОШ І-ІІІ ст. педагогічну майстерню. Мета проведення заходу: формування ключових компетентностей гуртківців, запровадження сучасних методів і форм, передових підходів у повсякденну практичну роботу педагога-позашкільника.

Основні завдання:

- удосконалення професійної майстерності педагога-позашкільника

- підвищення інтересу керівників гуртків до використання нових форм, моделей навчання та ефективних шляхів творчої реалізації задумів;

- забезпечення умов щодо опанування педагогами психолого-педагогічних, методичних знань з теорії навчання і виховання, інформаційних технологій;

- підвищення рівня професійної культури в цілому, розвиток фахової компетенції педагогів.

В рамках педагогічної майстерні з педагогами райЕНЦ були проведені відкриті виховні заходи та заняття, години спілкування та засідання школи молодого педагога-позашкільника, які спрямовувались на формування творчої особистості учня з високими загальнолюдськими якостями, реалізацію у процесі роботи творчого та компетентністного підходів до організації навчального-виховного процесу у 2016-2017 навчальному році.

Керівники гуртків – Поп.Л.М., Маджара В.В., Бердар Н.В., Ковач С.М. – показали вміння вибирати форми проведення заходів, які зумовлюються завданнями освіти та виховання, використали нестандартні підходи до проведення та продемонстрували креативність в організації та проведенні занять.

В гуртку «Юні фотонатуралісти», середнього шкільного віку - керівник Маджара В.В. впроваджує в навчально-виховний процес інтерактивні технології, використовуює групові, індивідуальні методи навчання, реалізовує принцип диференціації. Заняття педагога передбачає формування вмінь практичної діяльності, уміння аналізувати та інтерпретувати техніко-технологічні знання й застосовувати їх на практиці через розв’язання творчих завдань.

Засідання школи молодого педагога-позашкільника відбулося на базі комп’ютерного класу, де здійснювалося навчання молодих педагогів по створенню порт фоліо педагога та мультимедійних презентацій.

Результатом роботи в майстерні стає не тільки реальне знання чи вміння, важливий сам процес збагнення істини та створення творчого продукту. При цьому найважливішою якістю процесу стають співробітництво та співтворчість - явища самоцінні.

/Files/images/0233.JPG

/Files/images/0234.JPG


/Files/images/0227.JPG

/Files/images/0231.JPG

Кiлькiсть переглядiв: 228

Коментарi

Новини

Опитування

Хто відвідував наш сайт?

Календар

Попередня Квітень 2024 Наступна
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930