2016-11-30
Педагогічна майстерня - форма навчання дітей і дорослих, котра створює умови для сходження кожного учасника до нового знання та нового досвіду шляхом самостійного або колективного відкриття.
Згідно плану методичної роботи Тячівського райЕНЦ на 2016-2017 навчальний рік було проведено 30 листопада 2016 року з педагогами райЕНЦ на базі Буштинської ЗОШ І-ІІІ ст. педагогічну майстерню. Мета проведення заходу: формування ключових компетентностей гуртківців, запровадження сучасних методів і форм, передових підходів у повсякденну практичну роботу педагога-позашкільника.
Основні завдання:
- удосконалення професійної майстерності педагога-позашкільника
- підвищення інтересу керівників гуртків до використання нових форм, моделей навчання та ефективних шляхів творчої реалізації задумів;
- забезпечення умов щодо опанування педагогами психолого-педагогічних, методичних знань з теорії навчання і виховання, інформаційних технологій;
- підвищення рівня професійної культури в цілому, розвиток фахової компетенції педагогів.
В рамках педагогічної майстерні з педагогами райЕНЦ були проведені відкриті виховні заходи та заняття, години спілкування та засідання школи молодого педагога-позашкільника, які спрямовувались на формування творчої особистості учня з високими загальнолюдськими якостями, реалізацію у процесі роботи творчого та компетентністного підходів до організації навчального-виховного процесу у 2016-2017 навчальному році.
Керівники гуртків – Поп.Л.М., Маджара В.В., Бердар Н.В., Ковач С.М. – показали вміння вибирати форми проведення заходів, які зумовлюються завданнями освіти та виховання, використали нестандартні підходи до проведення та продемонстрували креативність в організації та проведенні занять.
В гуртку «Юні фотонатуралісти», середнього шкільного віку - керівник Маджара В.В. впроваджує в навчально-виховний процес інтерактивні технології, використовуює групові, індивідуальні методи навчання, реалізовує принцип диференціації. Заняття педагога передбачає формування вмінь практичної діяльності, уміння аналізувати та інтерпретувати техніко-технологічні знання й застосовувати їх на практиці через розв’язання творчих завдань.
Засідання школи молодого педагога-позашкільника відбулося на базі комп’ютерного класу, де здійснювалося навчання молодих педагогів по створенню порт фоліо педагога та мультимедійних презентацій.
Результатом роботи в майстерні стає не тільки реальне знання чи вміння, важливий сам процес збагнення істини та створення творчого продукту. При цьому найважливішою якістю процесу стають співробітництво та співтворчість - явища самоцінні.
Квітень 2024 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
П | В | С | Ч | П | С | Н |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |